Odgovorno s hrano

Ekokotiček za moj fižolček

Dodano: 2012-04-03 09:29:11
Razstava v šolski avli s spremljajočimi zapisi na plakatih in posajenim fižolom.
Otroci stalno odkrivajo, spoznavajo in doživljajo naravo. Seznanjanje z naravo poteka ob neposrednih dejavnostih v vrtcu in v okolici.

Vzgojitelj spoznanja s področja narave otroku najlaže približa s poskusi in igrami. Z naravoslovnimi temami otroka seznanjamo z živo in neživo naravo, organiziramo razne dejavnosti z naravoslovja in mu jo približamo skozi čutila, ter uvajamo v okoljsko pismenost posameznika.
Ekokotiček za moj fižolček je naravoslovna tema, kjer je imel otrok možnost razvrščati, prirejati, šteti fižol,
imel ga je možnost spoznati tudi skozi čutila. Z očesom vidi obliko, barvo, velikost fižola. Sliši v pesti rožljanje fižolov. Okuša fižol na različne načine. Voha fižol. S tipanjem ugotovi trdoto in mehkobo.
Posajen fižol je otrok opazoval skozi tedensko rast in spremembe govorno predstavil enkrat tedensko. Prav
tako je rast narisal in zabeležil v Opazovalni dnevnik. Ni vsak fižol takoj vzklil. Kaj se je dogajalo, da ni vzklil smo ugotavljali vsi. Včasih smo našli ugotovitev in rešitev, včasih pa tudi ne. Zdaj fižol raste v šolski avli, kjer ga imajo možnost občudovati vsi mimoidoči in na plakatu ugotavljati in
brati, kaj vse se je dogajalo v obdobju klitja in rasti.

 

 

Terezija Vidovič,
OŠ Turnišče, Vrtec Turnišče

PROJEKTI
Eko kviz

Ekokviz za srednje šole

Eko paket

Hrana ni za tjavendan

Raziskovalci biotske raznovrstnosti

Jaz, ti mi za Slovenijo

Znanje o gozdovih


POROČILO EKOŠOL