Vsi učenci na šoli preko različnih aktivnosti poglabljali poznavanje o pomenu vode za življenje na Zemlji ter ozavestili pomen varovanja neokrnjenih vodnih virov. Drugošolci so spoznavali pomen vode za življenje, tretješolci so raziskovali lastnosti vode v različnih eksperimentih z vodo. Četrtošolci so spoznavali vodne vire v Domžalah, tudi s terenskim raziskovanjem. Petošolci so spoznali potek vodne napeljave v gospodinjstvih, šestošolci pa so z obiskom Centralne čistilne naprave ugotovili, kako pomembno je očiščevanje kanalizacijskih odplak. Sedmošolci so s terenskimi eksperimenti ugotavljali kakovost vode v Kamniški Bistrici, devetošolci pa so v sodelovanjem s Komunalnim podjetjem Prodnik (več: http://www.prodnik.si/oskrba-s-pitno-vodo.html) spoznavali, kako poteka vodna oskrba v občini Domžale.
Poseben poudarek je bil na problematiki varčevanja s pitno vodo in onesnaževanju vodnih virov kot humanitarnemu globalnemu problemu. Prvošolci so z delavnico Hoja za vodo (več: http://www.hojazavodo.si/) ponazorili, kako težko nekateri otroci v sušnih predelih sveta pridejo do čiste pitne vode. Osmošolci pa so v sodelovanju z društvom Humanitas (več: http://www.humanitas.si/?subpageid=25) v interaktivnih delavnicah spoznavali skrito porabo vode – Virtualno vodo, ter se zamislili o nesorazmernem dostopu do čiste pitne vode v različnih predelih sveta.
Poglavitni namen ekodne je bil, da bi vsi učenci spoznali, kako pomembno je ohraniti neokrnjene vodne vire tudi za naše zanamce, da bi vsi znali ravnati z vodnimi viri trajnostno.
Vodja ekodne: mag. Katarina Vodopivec Kolar