V letošnjem letu smo dobili še visoko gredo pred vhodom v šolo. Zelišča vzgajamo sami (bazilika, timijan, majaron, hermelika, ameriški slamnik, origano, šetrajka, kamilice, meta, melisa, aloja, rožmarin, ognjič, petršilj, drobnjak, magi, sivka, buče, kapucinke,vinska rutica). Semena v mesecu marcu posejemo v lončke, nato pa prepakiramo sadike, da imajo zadosti prostora.
Na visoki gredi sadimo zelišča, za katera naredimo načrt, pri katerem upoštevamo velikost in rast zelišč. V šolskem letu smo se odločili, da pri sajenju uporabljamo zelene kocke, ki izboljšajo vodno-zračni režim tal in povečajo sposobnost zadrževanja vode. S tem dobimo optimalne pogoje za rast in razvoj rastlin. Zeliščem smo v visoki gredi dodali lesene tablice z imeni, katera smo vžgali v les in jih zapiknili v zemljo.
Za zelišča skrbimo tako, da odmrle dele odstranimo in obrezujem tista, ki jih na to uporabimo. S tem spodbudimo rast in tvorbo novih listov. Ne obrezujemo vrst, ki imajo zanimive cvetove. Redno odstranjujemo vse nezaželene poganjke, ki se močno razraščajo. Če imajo zelišča pisano listje, moramo odstraniti vse morebitne enobarvne poganjke. Če ne zbiramo semen, porežemo odcvetele cvetove. Spomladi temeljito obrežemo grmičasta zelišča, da spodbudimo rast stranskih poganjkov. V jeseni pustimo na zeliščih odmrlo listje za dodatno zaščito pred mrazom. Z zimzelenih zelišč odstranimo odpadlo listje, saj lahko povzroča razvoj plesni. Z naravnim načinom se borimo proti ušem, ki se rade naselijo na kamilice.
Zelišča pa ne samo vzgajamo, ampak jih tudi pobiramo, sušimo in uporabljamo za čaje, sirupe, pripravo mazil, mil,... Glede na to, da imamo gastronomski program, dijaki spoznavajo zelišča preko vonjav in jih na to uporabijo v kuhinji.