Ti procesi pri otroku potekajo nezavedno, vendar so hkrati osnovne znanstvene metode v naravoslovju.
( Kurikulum, 1999)
V tem šolskem letu je to tudi naše prednostno področje. V skupini imajo otroci stalni kotiček, kjer lahko raziskujejo z vodo in drugimi snovmi.
Tudi v sodelovanju s starši smo se odločili, da približamo aktivnosti iz tega področja na naravoslovni delavnici v popoldanskem času.
Strokovne delavke in otroci smo pripravili štiri kotičke z aktivnostmi za raziskovanje:
1. KOTIČEK:
- Otroci ugotavljajo in spoznavajo kako izdelamo lepilo iz krompirja.
2. KOTIČEK:
- Otroci spoznavajo kako iz odpadnega papirja izdelamo EKO papir.
3. KOTIČEK:
- Otroci si pridobivajo izkušnje, kateri predmeti plavajo, kateri se potopijo.
- Ugotavljajo kaj nastane pri mešanju snovi in tekočin.
4. KOTIČEK:
- Otroci ugotavljajo, preizkušajo kako škrati elektroni potujejo…
Naš cilj je bil, da otrok odkriva in spoznava kako se snovi mešajo in kako se pri tem spreminjajo lastnosti. Prepoznava in uporablja tehnične predmete in procese, spoznava njihov pomen in v igri ponazarja njihovo delovanje.
Naravoslovje povezujemo z drugimi področji Kurikula. Otroci v sodelovanju z odraslo osebo, z drugimi otroki in s pomočjo literature pridobivajo spretnosti, izkušnje in znanje, ki so temelji kasnejšega razvoja.
Andreja Marguč,vzg.
Vrtec Anice Černejeve Celje
Enota Hribček, skupina 4 - 6